zondag, mei 28, 2017

zoevende zadelridders in actie


Zadelridders in actie klopt misschien nog een beetje, maar om nou te zeggen dat het zoefde was in die hitte een brug te ver. Jeetje wat was het heet op het laatst, ik was blij dat ik er was. Op bezitters van E-bike's ben ik nog nooit jaloers geweest, maar deze keer dacht ik toch vaak als we weer eens moeiteloos werden ingehaald door een stel grijsaards op een E-bike, kon ik voor dit moment maar even ruilen.

Evengoed hebben we, samen met onze vrienden H en M uit Amsterdam, bijzonder genoten van het prachtige fietstochtje in de omgeving van Harderwijk. Alles zat erin, weilanden, Hierdensche Beek en het Veluwemeer, heidevelden, bossen en zandverstuivingen. Maar het mooiste was deze keer toch echt het biertje na afloop thuis op het terras, want dat smaakte werkelijk alsof er een engeltje over m'n tong pieste!

Geen opmerkingen: