dinsdag, juli 01, 2014

schone fluistertour


Gedurende de hele wandeling door 'De Tuinen van Appeltern' heb ik met een apparaatje om m'n nek gelopen waarmee, als ik wilde, onderweg informatie ingefluisterd kon krijgen van wat ik allemaal zag. De 'Appeltern Fluistertour' werd het in de folder genoemd. Over een paar jaartjes noemen ze het waarschijnlijk de 'Appeltern Google-Glasstour', lopen we daar allemaal met zo'n computerbril op. Dan weten we al van de hoed en de rand als we alleen maar naar een bloemetje of een tuinontwerpje kijken. Leuk hoor allemaal, maar ik heb eerlijk gezegd weinig gebruik gemaakt van m'n fluisterapparaatje. Al die info leidt alleen maar af, daar kwam ik niet voor. Bovendien kan ik de info, mocht ik die ooit nodig hebben, op enig ander moment ook elders wel vinden. Nee, het was vandaag voor mij daar pure ontspanning in die prachtige, van strak tot wild ontworpen sier- en speeltuinen. De enorme diversiteit aan planten, struiken, bloemen, tuinornamenten en waterpartijen was een lust voor het oog. En verder heb ik naar de vogels geluisterd en samen met J van de wandeling en het mooie weer genoten in het ruim 20 hectare grote tuingebied!

1 opmerking:

jokewvandoggenaar.blogspot.com/waterman zei

Een mooie bloem daar in het midden van de foto,ze is als een bloem die bloeit,in het midden van het leven.
jokevDoggenaar