woensdag, september 12, 2012

Partijtjes


Eén partijtje is leuk, en twee partijtjes nog leuker! Maar ze moeten niet in één weekend vallen, want dat kan aardig vermoeiend uitpakken heb ik ondervonden. Moet je maar niet zoveel nuttigen hoorde ik iemand in mijn directe nabijheid zeggen, en dat is misschien ook wel zo. Maar ja, hoe gaat zo iets, het was gezellig en alles wat ik door J en K, mijn mooie geliefde feestvarkentjes, die alweer 16 en 14 jaar oud zijn geworden, kreeg aangeboden was lekker. De consequentie van mijn consumeergedrag was echter wel, dat ik aan het eind van de avond blij was, dat ik met de fiets was!

Het één en ander had tot gevolg dat de andere dag zich in mijn beleving enigszins duf aandiende. Dat beloofde nog wat, want er stond ook voor vandaag een partijtje op het programma. Maar nu was ikzelf samen met Jo. het feestvarken vanwege onze 47ste jaargang. Ik nam me dan ook voor, het vandaag absoluut wat rustiger aan te doen. Maar toen het partijtje aan het eind van de middag begon, was de mist in m'n hoofd inmiddels weer aardig opgetrokken. Dus ja, ook toen was het weer gezellig, en alles wat voorbij kwam even lekker! En deze keer hoefde ik aan het eind van de avond zelfs niet eens te fietsen, dat was helemaal mooi!

Twee partijtjes in één weekend, leuk hoor, maar de maandag heb ik godzijdank in volledige rust aan me voorbij kunnen laten gaan. En dat was voor even toch wel het allermooist!

1 opmerking:

Anoniem zei

S,morgens nadat ik gezwommen had
hebben we nog het een en ander opgeruimd en de skottelbraai staat er nog om ontvet te worden maar ik heb er van genoten. Joke