maandag, februari 13, 2012

sprokkelmaandparty


De sprokkelmaandparty zaterdagavond was natuurlijk weer voorbij voor we er goed en wel aan begonnen waren. Ging het met de voorbereiding ook maar zo, dat zou naar m'n gevoel denk ik een hoop gedoe schelen. Sprokkelmaandparty, een naam die ons wel toepasselijk leek in februari, al is het natuurlijk niet bijster origineel. Maar goed, zoals Shakespeare al zei: What's in a name? Het gaat om wat het is, en dat viel mee!

Want ondanks het treurige feit, dat wegens ziekte en andere geoorloofde absentiereden 15 vrienden en vriendinnen het hebben moeten laten afweten, en ondanks het feit dat toen de laatste gasten zich melden, de eersten alweer opstapten, en de meeste gasten er kennelijk geen weet van hebben gehad, dat er boven ook van alles te genieten viel en er bovendien lekker bij gezeten kon worden, heb ik me ondanks de gebrekkige regie onzerzijds in deze, dankzij alle goedgeluimde gasten bijzonder goed vermaakt.

Bijna ging het mis toen good old Margje me de dansvloer opsleepte. Met haar, 60+ er en oma, maar nog steeds een notoire rock 'n rollster, verzwikte ik bekant m'n enkel met die rubberen zooltjes op het projecttapijt. Maar met een time out en een biertje kwam ik er gelukkig snel weer bovenop!
Tot slot hebben we met ons Ierse muziekgroepje 'Hodgepodge' en aanhang, nog tot in de kleine uurtjes zitten ouwehoeren en stokbrood zitten eten met van alles en nogwat erop.

3 opmerkingen:

Christa zei

hahaha.. Ik vond het supergezellig! bedankt voor het sprokkelfeest en natuurlijk de lekkere hapjes.

Christa zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Jammer, jammer, hadden we dàt maar geweten! Klein foutje van de organisatie, maar beneden stond ook genoeg te behappen. Een heel gezellig sprokkelfeest en de band was echt super!
Ch.en Geke