maandag, december 15, 2008

red copper wedding



Als tenorsaxofonist speelde ik ooit in de 'Copper Weddingband'. Een gelegenheidsbandje dat in het leven geroepen was voor het koperen huwelijksfeestje van onze vrienden H en M. Het feestje speelde zich af op een boot op het IJ in Amsterdam, en de bruid en bruidegom zaten zelf ook in de band. 'Mocking bird hill' was onze favoriete song, en het verdere repertoire was ook al vrij melig, bewust overigens. Muzikaal stelden we niet veel voor, daar hadden we tekort voor geoefend met z'n allen, maar we hebben wel veel gelachen die avond.

Gisteravond hadden we een 'Copper Wedding Diner' met S en W, zomaar ineens, intiem en gezellig. Dat was heel andere koek, niks geen voorbereidingen en zenuwachtigheden voor een optreden of wat dan ook, gewoon een telefoontje van kunnen jullie vanavond? 's Morgens wisten we nog van niets, en aan het eind van de middag zaten we in een leuke tent gezellig te kletsen en te smikkelen. Een leuke verrassing, daar hou ik wel van!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk om te lezen. Wij vonden het ook leuk, ik heb trouwens wel slecht geslapen, want ik zat proppie vol! Maar vanmorgen wel weer vroeg lekker ontbeten.

Anoniem zei

Even uitproberen of mijn naam nu in beeld komt