woensdag, maart 26, 2014

de jarige dochter


Al doe je het tegenwoordig met gemengde gevoelens, je hebt altijd jou verjaardagen gevierd, schrijf je. Vieren wat er te vieren valt! Een mooie eigenschap vind ik, die je het hele jaar door moet koesteren. Dat houdt volgens mij impliciet in, dat je dat vieren niet perse op je geboortedag hoeft te doen. Laten we vanaf heden accepteren dat het leven niet wordt opgedeeld in een in mootjes van één jaar gehakte lijn, maar gewoon één lange rechte lijn is van wieg tot graf. Hoe lang die lijn is weet gelukkig niemand, daarover maken we ons vanaf heden dan ook niet druk meer. Vanaf vandaag kijken we alleen naar de leuke dingen die we meemaken, en die vieren we uitbundig in ons eentje of met wie dan ook!

Mocht dat toevallig toch ook weer een viering van je geboortedag zijn, dan ben ik uiteraard graag van de partij!

1 opmerking:

Christa zei

schrik me rot! ik dacht nog 'wie is dat mens?' ben ik het zelf haha maar ik vier het ook dit jaar weer.