maandag, juli 04, 2022

BBq blok 13579

De bewoners van blok 13579 treffen elkaar af en toe in het voorbijgaan, verder leeft iedereen zijn of haar eigen leven. Dat gaat hier al decennia zo, en is wat mij betreft prima. Maar nu kwamen onlangs een paar jonge nieuwkomers met het idee om een gezamenlijke barbecue te organiseren. Naar het waarom heb ik niet gevraagd, mogelijk denken ze dat de organisatie van een sociaal-cultureel barbecuepartijtje de onderlinge verhoudingen ten goede komt, ik weet het niet. Doet er ook niet toe, persoonlijk heb ik echter altijd weinig zin in dit soort evenementjes, en al helemaal niet met toevallige buren. 
Maar anderzijds dacht ik, waarom eigenlijk niet? Doe toch gewoon lekker mee. Aldus geschiede, en het was nog leuk ook! Petje af voor het organisatietalent van de jonge nieuwkomers in blok 13579.

Geen opmerkingen: