woensdag, juli 03, 2019

Spookkasteel De Koolmeeshof


In mijn stukje 'Het voorjaar zit al in de lucht' van 23 februari j.l. had ik het ook even over ons nestkastje, 'Kasteel De Koolmeeshof' genoemd. De Koolmeesjes waren toen al hevig aan het verkennen. Op 12 mei j.l. bijna drie maanden later, schreef ik 'gekraakt door Boomhommels'. Terwijl de Koolmeesjes net klaar waren met de inrichting van 'Kasteel De Koolmeeshof' werd het ingenomen door brutale Boomhommels, de kloothommels. Nadat ik de krakers eruit gegooid had, kwamen de Koolmeesjes eind mei terug in 'Kasteel De Koolmeeshof' voor de herinrichting. Deze keer werden ze niet verstoord. Ze kregen het na verloop van tijd steeds drukker, af en aan vlogen ze. Maar eind vorige week werd het ineens weer verdacht rustig rond 'Kasteel De Koolmeeshof', terwijl ik toch vrij zeker wist dat het kroost nog niet was uitgevlogen. Toen ik gisteren maar eens ben gaan kijken, trof ik 4 dode jongen aan. 'Kasteel De Koolmeeshof' lijkt zich zo onderhand tot een spookkasteel te ontwikkelen.

1 opmerking:

Addy zei

Buxushaag in de buurt?