zondag, november 12, 2023

The Middle of Nowhere

 

Over enkele weken gaan we bij leven en welzijn in 'tHeerenlogement in Harlingen ons 40 jarige heerenleedvermaak vieren. Ik zie er naar uit, ook al is er sinds ons laatste herenleed (Zie in mijn blogarchief 'Herenleed in Ankeveen' d.d. 30-9-'23) veel gebeurd. Dat er over die 40 jaar Herenleed veel te vertellen is staat buiten kijf. Toen ik het één en ander de revue eens liet passeren kwam ik bovenstaand filmpje tegen. We reden met z'n viertjes in mijn auto ergens tussen Philipburn en Corbridge in het grensgebied van Schotland/Engeland, zeg maar gerust in 'The Middle of Nowhere'. We hadden kennelijk niet de meest gebruikelijke route gekozen. Boeren weggetjes en keer op keer moest André uitstappen om een hek te openen zodat we door konden, waarbij we een paar keer ook nog een beekje moesten oversteken. Het was even lachen toen Eric een keer de herenleedwaardige suggestie deed, om maar vast aan de overkant te parkeren, vóórdat André het hek achter ons weer gesloten had en weer hoog en droog naast ons zat.

Geen opmerkingen: