vrijdag, juli 06, 2018

De middelbare school zit erop!


Vanaf een afstand, wij zaten bij beide diploma-uitreikingen bijna achter in de aula, meende ik afgelopen week enig ongemak te zien in die lange lijven van ze, toen ze op het podium werden toegesproken door hun docent. Ik kan mij wel voorstellen dat je voor het oog van al die enthousiast applaudisserende ouders, grootouders, broers, zussen en vrienden even niet goed weet waar je je handen moet laten. De één op woensdagavond in Zwolle op de Van der Capellen SG, de ander op donderdagavond in Amsterdam op het Sweelinck College. Maar goed daar stonden ze dan, geslaagd, en met mooie cijfers, maar wat nu vroeg ik mij af. Dat werd mij door de boys echter uitvoerig uit de doeken gedaan toen ik er naar vroeg. Daan uit Zwolle gaat de komende vier jaar op Aeres Hogeschool Dronten International Food Business studeren, en Mink uit Amsterdam gaat in dezelfde periode op het ROC College Amstelland in de ICT sector studeren voor Applicatie- en mediaontwikkelaar. Mooi, ik wens beide boys de komende tijd uiteraard alle succes toe, maar vooral ook heel veel (studie)plezier!

Geen opmerkingen: